Verzending / retour
Verzendprocedure
1. Je bestelling komt bij ons binnen zodra we je betaling ontvangen hebben. Deze betaling kan via Bancontact, Visa, Mastercard, iDeal en/of overschrijving. Indien je kiest voor overschrijving, dan ontvang je een extra mail waarin duidelijk vermeld wordt dat wij verzenden van zodra wij jouw betaling hebben ontvangen op onze rekening.
2. Vanaf dan worden je goederen uit de stock gehaald en verpakt door een van onze medewerkers.
3. Na het inpakken van de goederen wordt er een foto genomen van de gesloten doos en de bijhorende pakbon. Let goed op, deze doos is steeds gesloten met een gepersonaliseerde tape. In alle ander gevallen is je doos geopend geweest!
4. Onze transporteur komt ’s avonds al deze verpakte goederen ophalen en brengt ze weg naar het distributiemagazijn. Daar worden ze gesorteerd via een rolband waar nogmaals een foto wordt gemaakt van de gesloten doos.
5. Jouw bestelling vertrekt nu uit het distributiemagazijn op weg naar de bestemming m.a.w. naar het leveringsadres, al dan niet gelijk aan het facturatie adres. Wees even aandachtig bij het kiezen van het leveringsadres en verkies bij voorkeur een adres waar je overdag makkelijk bereikbaar bent. Indien je niet op het opgegeven adres aanwezig bent, dan zal men een bericht in je bus achterlaten, waarna je in een afhaalpunt / postkantoor de bestelling kan gaan ophalen.
6. Indien je dit item niet gaat ophalen, krijg je nog tweede bericht om dat alsnog te doen.
7. Jouw bestelling wacht vanaf dan nog 14 dagen op de afhaling. Daarna keren de goederen terug naar ons. Je kan ons contacteren indien je alsnog de goederen wenst te ontvangen.
Indien je gekozen hebt voor afhaling in de winkel, dan houden onze medewerkers je op de hoogte via mail of sms van de status van je bestelling.
Alle pakketten worden verzonden via Bpost
Retourneren
Beste klant,
Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop!
Maar misschien is er toch een reden dat je één of meerdere artikelen wil terugsturen.
Laat alle labels en etiketten aan het artikel hangen.
Kledingstukken die gedragen zijn kunnen wij niet meer aanvaarden.
Wat is de reden van retour?
(kruis het juiste antwoord aan (optioneel))
o Het kledingstuk voldoet niet aan mijn verwachtingen
o Het is niet de juiste maat, ik ruil dit graag in voor maatje………
o Andere reden:……………………………………………………………………….
Retourneren kan op 2 manieren:
1. In de winkel te Vrijwilligersstraat 10, Beerse gaan afgeven/ruilen. Dit is gratis en wordt onmiddellijk vergoedt
2. Terugsturen met Bpost:
Breng het pakketje terug naar jouw bpostkantoor.
Indien wij een verkeerd kledingstuk hebben opgestuurd worden er natuurlijk geen extra kosten aan de klant aangerekend.
Gelieve het pakketje binnen de 7 dagen terug te brengen of sturen, inclusief dit retourformulier en de bestelbon.
Vermeld hier nog je rekeningnummer waar wij het bedrag op kunnen terugstorten:
____________________________________________
Alvast bedankt!